• 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verschillende Accu Pakketten

Ik kom 3 verschillende accu pakketten tegen op het i-net.

60Ah - 22KWh
94Ah - 33KWh
120Ah - 42KWh

Daarnaast zijn er nog Range Extenders (REX)

Nu heb ik al een artikel gelezen dat BMW de mogelijkheid bied om het 22KWh te kunnen vervangen voor het 33KWh accu pakket, dit uiteraard voor een stevige prijs.

Weet iemand hoe het zit met het nwe geïntroduceerde accu pakket van 42KWh, is dit ook van dezelfde afmeting en/of ook uitwisselbaar met de 22KWh en/of 33KWh varianten.

MvG,
Huub
Antwoord

Hoi Huub,

Volgens mij zit het zo, je hebt twee verschillende versies, met of zonder brandstofmotor (BEV en REX).
De oudste versies hebben een 60Amp/h cel daarna kwamen de 94 Amp/h cellen, momenteel worden de cellen met de grootste capaciteit geleverd , 120 Amp/h.
Als ik het goed begrepen heb zijn ze allemaal vervangbaar voor een groter vermogen. Het prijskaartje is alleen schrikbarend.

Groet van Rens.
Antwoord

Dank voor je antwoord,

Ik heb 2 verschillende artikelen gevonden die de prijs aangeven om een upgrade uit te laten voeren van een accupakket.
Van 22KW naar 33KW kost;
Materiaal € 7000,-
Arbeid € 2000,-

Dat zijn idd bedragen ....  Huh

MvG,
Huub
Antwoord

(11-02-2019, 01:18 AM)hlaan schreef: Dank voor je antwoord,

Ik heb 2 verschillende artikelen gevonden die de prijs aangeven om een upgrade uit te laten voeren van een accupakket.
Van 22KW naar 33KW kost;
Materiaal € 7000,-
Arbeid € 2000,-

Dat zijn idd bedragen ....  Huh

MvG,
Huub

Op het duitse forum heeft iemand reeds een tweede handse 33kw accu gekocht en een bmw dealer gevonden die hem wilde plaatsen. Aan het einde was ie ook dit soort kosten kwijt.. 
ter info.
Antwoord

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)