• 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ConnectedDrive info

Als ik inlog op 'BMW connectedDrive' staat er een colom getiteld: Elektrisch gereden afstand van alle ritten.

Bij mij staat er dus een afstand van 40351.6, dit terwijl mijn auto net 25000 km heeft afgelegd. (zie foto)

Iemand een uitleg over hoe dit te interpreteren?   Dodgy

Elektrisch gereden afstand van alle ritten Elektrisch gereden afstand van alle ritten

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord

Inmiddels ben ik er zelf achter gekomen, het ene getal is de persoonlijke stand (donker gekleurd) het andere is de gemiddelde stand van alle rijders ( licht gekleurd).
Toch bedankt voor het meedenken.
Antwoord

(29-01-2019, 08:38 AM)4Rens schreef: Inmiddels ben ik er zelf achter gekomen, het ene getal is de persoonlijke stand (donker gekleurd) het andere is de gemiddelde stand van alle rijders ( licht gekleurd).
Toch bedankt voor het meedenken.

daarnaast is de BMW Connecteddrive service en bar bar slecht.. de app is traag en soms krijg je zelfs een verkeerde auto te zien. 
Een tijd lang kwamen er meldingen dat je moest tanken en waar dan de dichtsbijzijnde tankstation was..  :-)

ik hoop dat ze die app eens fatsoenlijk onder handen gaan nemen maar contact zoeken met de club die het maakt geeft alleen maar:

" bedankt voor je reactie, je hoort nooit meer van ons. ."
Antwoord

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)