• 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen!

Nu al weer sinds half oktober in ons bezit. De BMW i3 REx ex-demo van Keram BMW Maastricht. Hij bevalt uitstekend. Heart Qua ruimte valt de auto mij absoluut niet tegen. Qua range gaat het eigenlijk altijd wel goed. Het is even wennen. 

Minpuntjes: als de temperatuur onder de 5 graden duikt, dan zakt de range wel in. 90km met een volle accu op Ecopro in tegenstelling tot de 114 - 120km die ik normaal haal. Verder begrijp ik niet waarom de binnenkant toch wel redelijk snel last heeft van vocht. Waardoor de ecopro+ niet gebruikt kan worden. 
Positief: rijden is heerlijk. Het stuurgevoel is top. De stilte is werkelijk een verademing. En vrijdag was ik toch ook echt flink sneller dan een Golf R32 met petjes  Big Grin Big Grin Ander punt; je komt steeds weer opnieuw in gesprek met andere EV rijders die altijd zeer enthousiast reageren. Maar ook andere mensen die er weinig vanaf weten zijn nieuwsgierig naar de auto. Leuk!

Bijlagen Miniatuurweergaven

- BMWi3-forum.nl; Het enige echte Nederlandse BMW i3 Forum voor Nederland en Belgïe - 
Antwoord

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)